نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آنچه گواردیولا به یووه خواهد داد / آنچه ساری به یووه خواهد داد

آنچه گواردیولا به یووه خواهد داد / آنچه ساری به یووه خواهد داد

میزان موفقیت گزینه‌های احتمالی یوونتوس برای نشستن بر نیمکت مربیگری این باشگاه؛ موضوع یادداشت ماریو اسکونچرتی نویسنده و روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی در جدیدترین شماره روزنامه پر تیراژ میلان؛ Corriere della Sera است. اسکونچرتی در نوشته‌اش با اشاره به حاشیه‌ها و شایعات این روزهای باشگاه یوونتوس در انتخاب سرمربی جدید، در تحلیلی بهترین انتخاب برای نیمکت یووه، گزینه‌های احتمالی بانوی‌پیر را بررسی کرده است.

 

 

فکر می‌کنم تغییرات سیاست‌های باشگاه یوونتوس نه به دلیل استراتژی‌های فنی که به دلیل نیازهای تجاری‌اش پیش می‌رود. تیمی که روزی شعارش «برنده بودن تنها چیز با اهمیت است» بود به درستی متوجه شده که این نگاه برای رسیدن به موفقیت کافی نیست و باید بداند که «چگونده برنده شدن» نیز اهمیت فراوانی دارد.
مکس الگری مربی خوبی بود و برای یوونتوس دستاوردهای زیادی را به همراه داشت اما حقیقت این بود که یوونتوس تحت هدایت او در ارائه فوتبالی چشم‌نواز و تماشایی چندان موفق نبود.
پپ گواردیولا در فوتبال ایتالیا بازی کرده و در قامت یک مربی نیز ایده‌ها و سبک ویژه‌ای در فوتبال دنیا دست و پا کرده است. او تنها گزینه‌ای است که می‌تواند بسته «نتیجه + بازی تماشاگرپسند» را برای یووه به ارمغان بیاورد.
در سوی دیگر اما انتخاب مائوریتسیو ساری گزینه‌ای دلچسب برای یووه محسوب نمی‌شود و علاقه فراوان او به ناپولی به عنوان یکی از رقبای جدی یووه و حاشیه‌ها و اظهارنظرات گذشته او در مورد یووه به همین راحتی از حافظه تیفوسی‌های بیانکونری پاک نخواهد شد. با این همه از لحاظ فنی ساری نیز یک گزینه قابل اتکا و مناسب برای همان نگاهی که سیاست‌های کلان باشگاه یوونتوس به دنبال تحقق آن است، خواهد بود. ساری هرچند با ریسکی بیشتر از پپ اما می‌تواند با کیفیتی نزدیک به گواردیولا همان بسته «نتیجه + بازی تماشاگرپسند» را نصیب بیانکونری خواهد کرد.

 
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر می توانید به صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار یا کانال ما در تلگرام مراجعه فرمایید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: